KezdőlapEgyébMi a gond ezzel a címkével?

Hozzászólások

Mi a gond ezzel a címkével? — 18 hozzászólás

  1. Ez az írás és a hozzászólások is nagyon tetszettek, hasznos mind, és nekem nagyon jókor jött 🙂

  2. Penzugyi intelligencia szempontjabol szerintem az a legnagyobb gond ezzel a cimkevel, hogy nem adja el a termeket, nem kelt olyan erzest a kezeben tartojaval, hogy “en ezt ki AKAROM probalni”. Nincs rajta, hogy miert lesz jo nekem, ha hasznalom.

  3. Az első szembetűnő hiányosság, h nincs rajta a neve,akárfantázianév, mármint h szappan :-).
    Marketing szempontból jó ha a termék neve ki van EMELVE, nem pedig a vitaminok, mint a jelen esetben. Kozmetikai terméknél a NÉV után fontos megjelölni milyen bőrtípusra(zsíros,vízhiányos) ajánlott, milyen problémára(létezik ízületi szappan cellulitiszre) kínálja a gyártó.
    Nincs rajta az ÁRA!!! Akkor ezt ingyen adják… 🙂 !!!
    Az összetevők listába a sorrendbe beletett hozzávalók csökkenő sorrendbe kerülnek feltüntetve, ide tartozik a vitaminok sora is.
    Hiányzik a termék kiszerelése(súlya) ,származási helye,
    a szavatossági idő feltüntetése nehezen olvasható, nem előnyös a sok rövidítés, a Gyártó, Forgalmazó neve,
    címe vastagon szedett, viszont honlap, webcím hiányzik.
    A telefonszámot hagyományos módon / jellel, és kötőjellel írnám ki.

  4. Első szembetűnő hiányérzetem a termék megnevezésének a hiánya, mármint hogy szappan :-). Nagyon fontos, h milyen bőrtípusra ajánlott ez a szappan, pl.:zsíros bőrre, stb, Milyen gyógynövény összetételű, hatóanyagú , hatású a termék.
    A helyesírási hiba is kínos… Hiányzik a vonalkód a termékről…
    a kiszerelés (súly), hány grammos a termék.
    Olyan mintha a vitamintartalom vitalizálna,frissítene, nem a szappan.Az összetevők sorrendjébe tartozik a vitaminok sora is. Az összetevők listája csökkenő sorrendben súlyuk szerint kellene, hogy következzenek.
    A szappan nevét emelném, hangsúlyoznám VASTAGON SZEDVE, nem a vitaminokat. A telefonszámot hagyományosan /jellel és -kötőjellel tüntetném fel.
    A gyártó és Forgalmazó neve címe feltüntetése is kötelező úgy tudom, ill. a származási hely is. Szavatossági idő szintén szükséges kozmetikai termékeknél is.

  5. Számomra a legzavaróbb az, hogy ez egy igénytelenül összecsapott infohalmaz, és nem korrekt tájékoztató. Azt olvasom ki belőle, hogy a szerkesztő (?) sajnálta az időt arra, hogy utánanézzen, milyen minimális tartalmi követelményeknek (termék megnevezése, összetevők százalékos megadása ill. csökkenő sorrendben való feltüntetése, a gyártó pontos elérhetősége stb.) kell egy termékcímkének megfelelnie. Mindezt tovább tetézi az a formai/vizuális igénytelenség és átgondolatlanság, amit a címke sugall. A konkrétumok nem hagyhatók el, ráadásul ezzel a termékről alkotott kép is sérül. A marketinges (?) kidomboríthatta volna az összetevők pozitív tulajdonságait, ami növelné a termék értékét a vevők szemében (ökoszempontok).

  6. Szerintem mindennél fontosabb egy szép design,fénykép,színes csomagolás,ami feltehetően őszhangban van a termek használata által keltett hangulattal,feltétlenül meg kell nevezni a termeket ,markanév,az összetevők teljes listája szükséges,kiemelve az egyedi összetevőket.Az egyéb törvényes előírásoknak is meg kell feleljen,
    egyedi kell legyen,és könnyen megtalálható a polcon,az élérhetőséget úgy kell tálalni,hogy bátran keressek az érdeklődök,helységnév,web,email,stb.
    Angol nyelven is megjelenhet az írás ha növelni akarjuk az eladást.

  7. -A címke nem kelti fel a figyelmet, a kivitelezés igénytelen.
    -Nem árulja el, hogy mi is a termék valójában, nincs neve. Az összetevők alapján lehetne akár tusfürdő, testápoló vagy valami más kozmetikum is.
    -Hiányolom az ajánlást: milyen bőrre javasolja a gyártó?
    -Helyesírási hibát és más pontatlanságokat tartalmaz /többféle B vit. létezik/:
    -A szappant főzik, magas hőfokon a vízben oldódó vitaminok közül a C gyorsan elbomlik, a B6, B12 zöme is elpusztul, a B2 nem bomlik el. A zsírban oldódó A, K vitaminok mennyisége is csökken a főzés során, így magas vitamintartalomról egyáltalán nem beszélhetünk.
    -nem lehet tudni, hogy milyen gyógynövénykivonatot ill. illóolajat tartalmaz.
    -Nem ártott volna egy helyi vagy web-es elérhetőség.
    -Az Mm. /Minőségét megőrzi/és Gy/F /gyártó/forgalmazó/ rövidítések nem szerencsések, nem világosak.

  8. A szappan cimkéjére azt írnám, nagy betűvel hogy “Botta szappan az egészséges, fiatalos bőrért vitaminnal és gyógynövénnyel”. Az összetevőket és a gyártási időt, minőség megőrzés idejét a szappan oldalára nyomtatnám, az elérhetőséggel együtt rövidítések nélkül. A szappan csomagolására pedig az összetevőknek megfelelő képet tennék, hogy vizuálisan is vonzó legyen, ugyanakkor az olvashatóságot nem zavarja.

  9. A legnagyobb baj, hogy nem felel meg a jogszabályi kötelezettségeknek:
    http://eur-lex.europa.eu/legal-content/HU/TXT/HTML/?uri=CELEX:02009R1223-20140701&rid=1

    AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 1223/2009/EK RENDELETE a kozmetikai termékekről
    (10) A kozmetikai termékek kiszerelése, különösen alakja, illata, színe, külső megjelenése, csomagolása, címkézése, mennyisége vagy mérete élelmiszerekkel való összetéveszthetőség révén nem veszélyeztetheti a fogyasztók egészségét vagy biztonságát,

    19. cikk
    Címkézés
    (1) b. a csomagolás idején fennálló névleges tartalom súlyban vagy töltési térfogatban,….
    f) a kozmetikai termék rendeltetése, kivéve, ha az egyértelműen kiderül annak megjelenéséből;
    Az összetevők listáját a kozmetikai termékhez való hozzáadás időpontjában mért súlyuk szerinti csökkenő sorrendben kell megadni.

    Megjegyzés: ha a szereplő összetevők listája igaz lenne, akkor ez nem szappan, hanem egy olaj lenne.

  10. A feltüntetett információ az összetételről, vitamin tartalomról nagyon általános, szívesen vennék százalékos összetétel meghatározást. Vagy lehetőséget a bővebb tájékoztatásra, weblap hozzáadással, ahol a szappan árának is utánanézhetnék, hiszen rengeteg hasonló termék van forgalomban.
    Ahhoz, hogy a vásárlás mellett döntsek, fel kell keltenie az érdeklődésemet, hogy én mire tudnám használni, milyen bajomra lenne megoldás adott termék.
    Fontos a jó ajánlás is, hogy aki már megvásárolta mi a véleménye, milyen tapasztalatai vannak, hiszen ez is vásárlásra ösztönözhet.

  11. A terméknek nincs neve,az összetevők többféleképpen vannak feltüntetve és ez inkább összezavarja a vevőket. A gyártás időpontja,a minőség megőrzési idő és a telefonszám sem értelmezhető rajta egy átlagos embernek.
    Érdeklődés esetén,hogyan keresem? Azt a rózsaszín szappant keresem,amiben ez meg ez van,+ vitalizál és frissít.
    A címke inkább sablonos,mint figyelem felkeltő!
    Nagy valószínűséggel ez a hatás a gyógynövényeknek köszönhető.
    Miért nem emeli ki,hogy melyiket használja? A fantázia név,vagy márkanév lehet ezzel össze föggő Pl:”Levendulás álom”
    Ennek rövid jellemzése- Pl: A levendula hatása.
    Elérhetőség:email cím vagy honlap+ a telefonszám

  12. Sziasztok!

    Termék, ld. adott szappan elnevezés alapvetően szükséges.

    Web-es elérhetőséget feltüntetnék (kezdő vállalkozónak alacsonyabb büdzsével ingyenes oldalon bár, de legyen: bővebb infóval, fotóval ellátva, ergo ez nem pénzkérdés; gyártó fényképével, amitől megnyerőbb is az egész, gyártás folyamán készült fotósorozat még érdekes is).

    Igényesebb nyomdai vonal: hibák nélküliség, pláne ilyen rövid szöveg esetén nagyon szemet szúr minden apróság is…
    A vastag bető alkalmazása kicsit fura nekem. Az összetevők a legfontosabbak egy természetes alapú, a folyékony, rákkeltős cuccok kiküszöbölésére törekvő potenciális vásárlő esetében (boltban is utálom, hogy 38 évesen a silabizáláshoz szemüveget kell felvennem).

    Gyártás és lejárat ideje: normálisabban is lehetne

  13. Nincs márka vagy terméknév.
    Nincs weboldal, ahol a többi terméket is bemutathatná.
    Az összetevők hevenyészetten vannak rajta. Pl. milyen gyógynövényekből áll a kivonat? Milyen illóolaj van benne?
    A legfontosabb, hogy nincs rajta, hogy ez miért jobb nekem, mint egy bármely más szappan.

  14. – Nincs termék név. Oké, tudjuk, hogy ez egy szappan, de hogyan hivatkozunk rá a kereskedőnél? “A Botta féle rózsaszínűből van önöknél?”
    Miféle marketing ez?

    – A gyártás/minőségmegőrzést egy percig silabizáltam. Ha öregasszony lennék, már lehet, hogy feladtam volna, hogy kiderítsem mit jelentenek a rövidítések. 🙂

    -Szintén nem jó reklámérték, ha egy 8 soros szövegben előfordul helyesírási hiba. Lásd: “vitmin”, szóközök hiánya, pontokkal elválasztott telefonszám. Bár ez utóbbi nem kritikus, de nekem fura.
    Azt sugallja, hogy igénytelen a gyártó.

  15. Ha én szappant gyártanék, eleve lenne valami márkaneve pl. OlívaSoap vagy Botta Szappan stb.
    Webcím és email is kell, az emberek többsége szeret online utánajárni az információknak, nem biztos, hogy ma már elég az, hogy a szappan olívás. Legyen fent egy olyan honlap, ami megmutatja, hogyan készül, mitől természetes.
    Gy./Mm./GyF? Akkor már inkább rendes nevén szólítsuk ezeket a kötelező elemeket. Engemet sem A-nak hívnak ismerőseim 🙂
    No és nagyobb címke, nagyobb esély az eladásra, persze nem ilyen nyomdás stílusban. Szerencsére ma már van lehetőség színes lézerrel grafikát relatíve olcsón nyomtatni – és még jól is néz ki.

  16. Remélem, a telefonszám nem a magán előfizetése, hanem egy lazábban felvehető (ki-bekapcsolható) másik.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.