ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI ÉS FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

1. Bevezetés

Aki az aGazdagsagUtjan.hu honlapon regisztrációval vagy anélkül böngészik (a továbbiakban: Felhasználó), köteles a jelen Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) vonatkozó rendelkezései szerint eljárni.

A honlapon az a Felhasználó vásárolhat, aki megadja a vásárláshoz szükséges információkat, és elfogadja a jelen ÁSZF-et (a továbbiakban: Vevő).

A honlapon történő megrendelés elküldésével és annak visszaigazolásával a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Vevő és az Infogen Bt. között (a továbbiakban: Eladó), amely külön nem kerül írásba foglalásra és iktatásra.

A Vevő kijelenti, hogy elolvasta és tudomásul veszi az aGazdagsagUtjan.hu által forgalmazott termékekre vonatkozó felelősség kizárást.

2. Eladó adatai

Név: InfoGen Bt.

Cím: 1085 Budapest, Pál utca 2. fszt. 3.

Cégjegyzékszám: 01-06-765078

A bejegyző bíróság megnevezése: Fővárosi Bíróság

Adószám: 21092723-3-42

Telefon: 30/57 47 330  

Email: info@agazdagsagutjan.hu

Bankszámlaszám: 10100833-45321300-01000001

Az Eladó által üzemeltetett honlap elérhetősége: http://agazdagsagutjan.hu/

Honlap email címe: info@agazdagsagutjan.hu

A honlap weboldalának tárhelyszolgáltatója: UNAS Online Kft. 9400 Sopron, Major köz 2. I/15. E-mail: unas@unas.hu, telefonszám: +36-99/884-000 (H-P 8:00-15:30)

3. A honlap termékei

Pénzügyi intelligencia, illetve az anyagi függetlenség elérését lehetővé tevő online és fizikai oktatóanyagok, e-bookok, és ezekhez kapcsolódó szolgáltatások pl. tanfolyamok magánemberek számára.

A termékek részletes leírása az adott termék vagy szolgáltatás sales (eladási) oldalán található, többek között az ár, terméktulajdonságok szöveges és képi formában. Az Eladó mindent megtesz a termékek alapvető tulajdonságainak leírásáért.

3.1 A termékek ára

A termék vételára a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó ár, amely forintban értendő.

A termék ára a legtöbb esetben tartalmazza a belföldi szállítás költséget, amely postai ajánlott levelet vagy csomagot jelent. Azoknál ahol nem, ott felhívjuk erre külön a vevők figyelmét. Amennyiben a szállítási költség külön feltüntetésre kerül, akkor az a Vevőt terheli, és a számlázáskor a kiválasztott termékek többlet-költségeként szerepel. Eladó külön csomagolási díjat nem számít fel.

Külföldi szállítás csak külön ajánlatkérés és egyeztetés után. info@agazdagsagutjan.hu

Letölthető anyagok esetén: fizetés után interneten keresztül e-mailben a pénz beérkezése után (72 órán) belül.

Az Eladó fenntartja az árváltoztatás jogát azzal, hogy egy adott rendelés esetében az az ár az irányadó, amely a rendelés pillanatában a honlapon szerepel, és amelyet a Vevő által elküldött rendelés tartalmaz.

4. Regisztráció és hírlevél feliratkozás

A honlap választéka regisztráció és bejelentkezés nélkül nem böngészhető. A Felhasználó a regisztrációval elfogadja a honlap Adatvédelmi szabályait. A regisztráció egy levelezőlistára való feliratkozást jelent, amelyben a Vevő az alábbi adatait adja meg:

–          Teljes neve

–          Emailcíme

–          Kuponkódja (ha van)

–          Számlázási neve és címe

Regisztrációkor adatai egy levelezőlistába kerülnek, amelyről bármikor leiratkozhat.

A regisztrációnál a kötelezőként megjelölt adatok hiányos kitöltése esetén az Eladó a regisztrációt nem fogadja el. Az Eladó semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredő téves teljesítésért.

A regisztrációnál önkéntesen megadható adatok azt a célt szolgálják, hogy később az Eladó a megadott információk alapján személyre szabottan tudja a Felhasználót tájékoztatni a kínálatról és akciókról, amennyiben feliratkozik hírlevélre.

A regisztráció önkéntes és ingyenes. Leiratkozás a felhasználói fiókon keresztül vagy a hírlevél láblécében található „unsubscribe” link megnyomásával lehetséges.

5. A rendelés menete

A termék eladási oldalán a „Megrendelem” gombra kattintva lehet az egyes termékeket megrendelni, de ez még nem jelent vásárlást.

A megrendelés véglegesítése a befizetés elindítása. Egy adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem módosíthatók, különös tekintettel a letölthető anyagokra. Ha módosítani szeretne, kérem, írjon az info@agazdagsagutjan.hu e-mail címre!

A honlapon történő fizikai termék vásárláskor csak magyarországi szállítási és számlázási cím adható meg. Szállítási határidő 8 munkanap.

Fizetési mód megadása

A Vevő a következő fizetési módok közül választhat:

– Közvetlen banki átutalás

– Bankkártyás fizetés a PayPal fizetési rendszerén keresztül

– PayPal átutalás

Banki átutalás

Átutalás esetén a megrendelés házhoz szállítását a teljes vételár számlánkra történő beérkezését követően kezdjük meg. Banki átutalás esetén a következő adatokat kérjük megadni:

Név: InfoGen Bt.
Bankszámlaszám: 10100833-45321300-01000001
Bank neve: Budapest Bank
Közlemény: az emailben vagy megfelelő rendezvényen megkapott kuponkód

IBAN kód: HU68-10100833-45321300-01000001

A termék letöltési linkjének elküldését vagy a termék kiszállítását akkor kezdjük meg, ha a rendelés összege bankszámlánkra beérkezett. Amennyiben a megrendelés ellenértékének átutalása 8 munkanapon belül nem történik meg, a megrendelést töröljük rendszerünkből.

Fizetési lehetőség PayPal rendszerén keresztül

PayPal regisztrációt követően a Vevő biztonságosan kifizetheti a vételárat. Ha bármi probléma lenne a PayPal garantálja, hogy teljes egészében visszafizeti a termék árát és a szállítási költséget. Részletek: www.paypal.com/hu. A használathoz minimális angol nyelvtudás szükséges. Kérdés vagy probléma esetén, írjon a  info@agazdagsagutjan.hu címre.

A megjegyzés / közlemény rovatba Vevő köteles feltüntetni a kuponkódot (ha van). Az ennek hiányából fakadó károkért Eladó felelősséget nem vállal.

6. A megrendelés lemondása

A megrendelés fizikai termék esetében lemondható a megrendelés elküldését követő 12 órában e-mailben az info@agazdagsagutjan.hu címen. Elindított pénz mozgás esetén a vételár visszafizetésre kerül 8 napon belül.

12 órán túli lemondásra irányuló kéréseket az Eladónak nem áll módjában teljesíteni, és a megrendelt termékek mindenképpen kiszállításra kerülnek. Ez esetben a 9. pont szerint a Vevő elállhat a szerződéstől vagy termékcserét kezdeményezhet az átvételt követő 14 naptári napon belül.

7. Kedvezmények / Akciós termékek

Az Eladó saját hatáskörében adhat kedvezményeket a különböző termékekre, illetve a Vevőnek.

Akciós termékek esetén az akció a megadott határidőig és/vagy a készlet erejéig tart. Az akciós árak megjelölése külön kiemeléssel történik (eredeti ár áthúzása mellett).

Az Eladó bizonyos termékek együtt vásárlása, vagy adott vásárlási érték elérése esetén külön kedvezményt biztosíthat, melyről a honlap kiemelt oldalain részletesen tájékoztatja vásárlóit. A kedvezményprogramok időszakos jellegűek, és visszavonásig érvényesek. Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy bármikor visszavonjon egy kedvezményt, vagy módosítson a kedvezményprogramok feltételrendszerén. A kedvezmények igénybevételéhez a feltételek teljesülésének, illetve a kedvezményes vásárlásnak a program érvényességi idején belül kell teljesülnie.

8. Számlázás, szállítás

A vásárlást igazoló számlát e-számlaként küldjük el, a letölthető anyaggal együtt vagy a fizikai termék belföldi postára adásakor. Amennyiben papír alapú számlára tart igényt, jelezze az info@agazdagsagutjan.hu címen.

Az Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy a jelen szerződés 5. pontjában megadott szállítási határidőt betartsa, amely azonban csak tájékoztató jellegű, és az Eladó a határidőn túli szállításért nem felel.

Ha a küldemény nem érkezik meg a megadott időn belül, vizsgálat indul a szállítóvállalatnál a körülmények tisztázására, ami több napot is igénybe vehet. A vizsgálat lezárása előtt az Eladó a Vevő által kifizetett összeg visszatérítésére nem kötelezhető.

9. A vásárlástól való elállás joga és csere igénylése

Általános szabályok (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet): A Vevő a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől vagy kérheti a termék kicserélését.

Az elállási jog az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: info@agazdagsagutjan.hu
A Vevő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
Az elállási jog gyakorlásával vagy csere igénylésével kapcsolatban a Vevőt a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.

A rendelet pontos szövege: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR

Milyen termékekre nem vonatkozik az elállási jog?

A Vevő a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29 § c) pontjának értelmében nem gyakorolhatja elállási jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet az Eladó a Vevő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vevő személyére szabtak.

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

Ezen esetekre sajnos az elállási jog gyakorlására nincs lehetőség!

Felhívjuk a figyelmét, hogy a törvény értelmében az aGazdagsagUtjan.hu honlapon forgalmazott digitális termékekre és az egyedi megrendelésre készített termékekre az elállási jog nem érvényesíthető.
Csere igénylése

Az Eladó kizárólag olyan termék cseréjét vállalja, amely teljesen új, sérülésmentes és nem írtak még bele.

10. Reklamáció, panaszkezelés és szavatossági igények
Reklamáció

Az átvevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomag állapotát alaposan ellenőrizni, és sértetlen állapot esetén az átvételi elismervényt aláírni. Sérült csomagról a kézbesítőnek jegyzőkönyvet kell kitöltenie. Ha sérülést lát, kérjük, vetessen fel jegyzőkönyvet és ne vegye át a csomagot! Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

A csomag tartalmára vonatkozó minőségi és mennyiségi reklamációt a házhoz szállítást követően haladéktalanul, de legkésőbb három munkanapon belül szükséges megtenni írásban az  info@agazdagsagutjan.hu címen. A reklamációt haladéktalanul kivizsgáljuk, és írásban vagy telefonon kapcsolatba lépünk a Vevővel. A hiányzó árut pótoljuk, hibás áru esetén a terméket cseréljük. Ezen esetekben az oda- és visszaszállítás költsége az eladót terheli.

Panaszkezelés

A Vevő az Eladó működésével, a forgalmazott termékekkel kapcsolatos kérdéseit, kéréseit, észrevételeit és panaszait az alábbi elérhetőségek bármelyikén közölheti az Eladóval:

Levelezési cím: Infogen Bt. 1085 Bp. Pál u 2. fszt. 3.

E-mail cím:  info@agazdagsagutjan.hu

Postai vagy elektronikus úton benyújtott panaszt az Eladó 30 napon belül köteles írásban megválaszolni. A panasz elutasítását az Eladó köteles indokolni.

Szavatossági igények

Eladó felelősséget vállal azért, hogy az eladás időpontjában hibátlan terméket ad át a vevőnek, tehát a terméknek nincs olyan rejlett hibája, amely egy későbbi időpontban fog kiderülni.
A Vevőt a termék hibája miatt megillető szavatossági igényeire a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései és a 49/2003 (VII. 30.) GKM rendelet irányadó.

Vevő szavatossági igényét a hiba felismerését követően a lehető legrövidebb időn belül köteles az Eladóval közölni. A Vevő igényét kísérőlevélben teszi meg, melyen köteles hivatkozni az eljárás rendelési számára, valamint a kifogásolt termék pontos megnevezését, és az terméket a vásárlást igazoló számlával, illetve annak másolatával együtt a megadott postacímre visszajuttatni Eladónak.

Az Eladó a bejelentés kézhezvételtől számított három munkanapon belül felveszi a Vevővel a kapcsolatot, és a kapott információk alapján a bejelentésről és annak kezeléséről jegyzőkönyvet készít, melyből egy példányt megküld a Vevő számára. A vásárlást követő hatodik hónap végéig jelentkező hiba esetén az Eladónak kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlás időpontjában nem volt a termékben. A hat hónap leteltével azonban Vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba vásárláskor is létezett. Hibás teljesítés esetén a Vevő az átvételtől számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét, amelynek keretében elsősorban a hibás termék kijavítását vagy kicserélését követelheti. Amennyiben ezek egyikére sincs mód, a Polgári Törvénykönyv rendelkezései szerint kérhet árleszállítást vagy elállhat a szerződéstől.

Igényérvényesítés további módja

A panasz vagy a szavatossági igény elutasítása esetén a Vevő az alábbi fogyasztóvédelmi szervekhez fordulhat:

Pest Megyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
1135 Budapest, Lehel utca 43-47.
Postacím: 1365 Budapest, Pf.: 270.
Telefonszám: +36 1 329-7017,  +36 1 236-3937 , +36 1 236-3900
Telefax: +36 1 236-3956
E-mail: fogyved.pestmegye@nfh.hu
ill. fogyved.pestmegye@pmkh.hu

Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

11. Adatvédelmi nyilatkozat

A honlapon történő vásárlás, illetve a hírlevélre való feliratkozás regisztrációhoz kötött, amely során a Felhasználónak meg kell adnia nevét és elérhetőségét. A regisztrációval a Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy adatai az Eladó adatbázisába kerüljenek, és hogy azokat az esetleges tiltó nyilatkozata kézhezvételéig az Eladó minden további ellenszolgáltatás és engedélyezés nélkül a

– honlapon történő vásárlás lebonyolítása,
– számvitel és könyvelés,
– hírlevél küldése,
– az Eladó termékei értékesítésével kapcsolatos marketing tevékenysége
– és az Eladót a Vevővel szemben megillető követelések érvényesítése céljából felhasználhassa.

Az adatok kezelését és feldolgozását az Infogen bt. végzi.

A regisztrációval a Felhasználó tudomásul veszi, hogy az Eladó a birtokába jutott információkat szigorúan bizalmasan kezeli, csak saját, fent megjelölt céljaira hasznosítja és harmadik félnek nem adja tovább, kivéve abban az esetben, amennyiben az az Eladó termékek értékesítésében, kiszállításában résztvevő alvállalkozója (például kézbesítő cég).

Az adatszolgáltatás önkéntes és a regisztráció bármikor visszavonható. A regisztráció törlését kérő Felhasználó személyes adatait az Eladó maximum 8 munkanapon belül törli nyilvántartásából. A Felhasználó adatai törlését, módosítását bármikor kérheti az  info@agazdagsagutjan.hu címen.

A megrendelés a Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy az Eladó hírlevelet, akciós ajánlatot küldjön számára, valamint értesítse új termékek megjelenéséről. Leiratkozás a felhasználói fiókon keresztül vagy a hírlevél láblécében található „Leiratkozás” link megnyomásával lehetséges. A honlap böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból (IP cím, látogatás időtartama stb.). Ezen adatokat az Eladó kizárólag jogszabály által adott felhatalmazás esetében adja át harmadik személy részére.

Amennyiben a Vevő és Eladó közti szerződés nem jött létre (például a Vevő a rendelését később lemondta), úgy Eladó az adatait nem őrzi tovább.

Az Eladó, mint adatkezelő, a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény előírásait maradéktalanul betartva tartja nyilván és kezeli a Felhasználók adatait.
12. Weboldal használata

A honlap szolgáltatásának igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a Felhasználó böngészőjének, és amelyet a Felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.
Ha a Felhasználó nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatók.

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.
A Felhasználó felelőssége felmérni azt, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.

Az Eladó szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a rendelését és törölheti a regisztrációját annak a Vevőnek vagy Felhasználónak, aki bármilyen formában megsérti a vonatkozó jogszabályokat vagy a jelen Általános Feltételeket.

13. Felelősség korlátozása

A honlapon való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

A honlap semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

– Az Interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat.

– Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az aGazdagsagUtjan.hu honlap akadálytalan működését és a vásárlást.

– Bármilyen meghibásodás bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.

– Bármely levél – függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése.

– Bármely szoftver nem megfelelő működése

– Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.

A  honlap nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami az aGazdagsagUtjan.hu-hoz való csatlakozás miatt következett be.

A résztvevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.

Egyedül a Vevő felelős a honlaphoz való kapcsolódásáért és vásárlásért.

A  honlap nem vonható felelősségre semmilyen vis major esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a honlapon.

14. Egyéb rendelkezések

A honlapon található tartalmi, grafikai és képi elemek és termékek az Eladó szellemi tulajdonát képezik. Azok részben vagy egészben történő nyilvános felhasználása, más honlapba beépítése kizárólag az Eladó előzetes és írásos (postai levélben, e-mailben adott) engedélyével lehetséges.

A jelen Általános Feltételekben nem szabályozott kérdésekben különösen a Polgári Törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) kormányrendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései irányadók.

Az Eladó jogosult az Általános Feltételeket bármikor, indoklás nélkül módosítani, azzal, hogy a változások nem érintik a teljesítés alatt lévő megrendeléseket. A módosított Általános Feltételek a honlapon történő megjelenés időpontjától hatályos.

Érvényes: 2017. január 1-től visszavonásig.

Egyéb információk

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra és kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

Az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek és a megkötött/kötendő szerződések nyelve magyar. A Megrendelések szerződésnek minősülnek, lebonyolításukkor az ÁSZF foglalt jogok és kötelezettségek az irányadók.

A Megrendeléseket nyilvántartjuk, és elektronikus formában tároljuk, melyek a Számviteli Törvényben foglaltak szerint 5 évig visszakereshetők.

Budapest, 2017. január 1.

Infogen Bt.